Joost Batelaan, Eigenaar, Fort aan de Klop

"Fort aan de Klop, onderdeel van De Nieuwe Hollandse Waterlinie in Utrecht, is een groeps- en vergaderaccommodatie, kampeerterrein en à la carte restaurant. Met Smart Event Manager kunnen we alle verschillende particuliere, zakelijke en culturele activiteiten; met of zonder overnachting, in klein of groot gezelschap, naast elkaar in goede banen leiden en de gastvrijheid bieden die we voorstaan. Zonder SEM was de snelle groei van ons bedrijf een aantal jaar geleden een stuk minder soepel verlopen. Ook de uitbreiding van onze activiteiten bij een tweede onderneming, Koetshuis de Haar, was mede door SEM goed in de bestaande organisatie in te passen. Het maatwerk en de flexibiliteit die wij onze gasten bieden, vinden wij op onze beurt weer terug bij de medewerkers van Voorraedt."

Dennis Rens, Algemeen Directeur, Ma Guise, Maitre Frederic, 360Foodevents, Cuisine on Tour

Met Ma Guise Catering zijn wij in 2010 gestart met de automatisering van onze bedrijfsvoering. SEM is hier een hele fijne partner in, het gebruikersgemak, de integratie van diverse koppelingen van boekhouding en inkoop, maar tevens de gebruikersvriendelijkheid voor ons als eindegebruiker zijn van zeer hoog niveau. De snelle groei die wij als bedrijf hebben doorgemaakt als gevolg van een aantal overnames en de autonome groei is mede mogelijk geweest door SEM. De medewerkers & helpdesk verdienen een compliment!

Jeroen Klein Poelhuis, Manager Service & Sales, Nemo Science Museum

NEMO Science Museum werkt vanaf begin 2016 met veel plezier met het programma Smart Event Manager. Voor een druk bezet gebouw als NEMO is dit programma een uitkomst voor de algehele planning van evenementen, schoolbezoeken, interne vergaderingen, werkzaamheden en verbouwingen. Het programma biedt duidelijkheid voor de gehele organisatie, iedereen heeft altijd de meest actuele informatie beschikbaar of het nou via een werkbrief of via de app is. Het pakket is erg uitgebreid en staat open voor op maat oplossingen die de organisatie vraagt. Bij NEMO werken wij bijvoorbeeld met twee verschillende stichtingen en administraties in één systeem. Zo enthousiast als wij zijn over het programma Smart Event Manager, zijn wij ook over de medewerkers en de bijbehorende ondersteuning bij Voorraedt! Wij laten ons graag af en toe weer eens bijscholen in Lelystad. Een aanrader dus!

Micha Luten, Manager Logistiek, MartiniPlaza

"MartiniPlaza werkt met verschillende onderdelen van Smart Event Manager. De onderdelen sluiten naadloos op elkaar aan en dat levert veel voordelen op. De reserveringen komen binnen bij de afdeling Sales, uit SEM volgen dan automatisch werkbrieven en productielijsten per afdeling. Uitzendkrachten geven online hun beschikbaarheid door en de afdeling Planning koppelt dan de juiste persoon bij de juiste competentie. Door de koppeling van de gegevens heb je automatisch inzage in relatiegegevens en diverse managementrapportages. Ook zijn de bezettingen van de verschillende ruimtes goed onder controle."

Rinse van der Woude, De Uithof

"De Uithof is een zeer divers centrum met verschillende activiteiten, zoals een sneeuwbaan, ijsbaan, kartbaan en evenementenlocaties. Met een capaciteit van 5 tot 10.000 personen en veel verschillende locaties is een reserveringssysteem dat maatwerk biedt absolute noodzaak, zodat het proces van boeking tot en met after-sales soepel verloopt. Smart Event Manager is hier een uitstekende keuze in gebleken."

Marcia Raijmakers, Zakelijk leider, Tassenmuseum Hendrikje

"Tassenmuseum Hendrikje heeft een enorme efficiency slag geslagen met de komst van Smart Event Manager en we ontdekken nog iedere dag nieuwe mogelijkheden. De begeleiding van het Voorraedt team en de helpdesk is fantastisch! Geen vraag is te veel."

Gert-Jan Stok, DGA, Kasteel Woerden

"In de restaurants en vergaderaccommodaties van P4 kunt u lunchen, dineren, vergaderen en feesten. Wij zijn erg tevreden over Smart Event Manager. Het is een efficiënt en flexibel reserveringssysteem waardoor wij in staat zijn om snel de reserveringen te verwerken. De gast heeft snel en overzichtelijk een bevestiging van de reservering, en ook de werkbrieven voor intern gebruik zijn overzichtelijk."

Reka Margo, Office Manager, Oncle Jean

"Smart Event Manager sluit perfect aan bij ons bedrijf, waar wij werken met een zeer uitgebreid pakket aan arrangementen. Het pakket biedt zoveel mogelijkheden op alle gebieden en de service verloopt erg soepel. Wij hadden niet gedacht dat er zo'n gebruikersvriendelijk reserveringssysteem bestond."

Thomas van der Zee, Director of Sales, Amsterdam Conference Centre Beurs van Berlage

Sinds 2014 zijn we gebruiker van Smart Event Manager. Vooral de flexibiliteit van het programma – de aanpassing naar onze organisatie – maakt het een heel geschikt programma om mee te werken. Daarnaast is het ook bijzonder gebruiksvriendelijk en heeft het de efficiëntie van ons proces enorm verbeterd. Verder zijn we erg positief over de assistentie van het support team. We raden het systeem absoluut aan.

Wouter Vink, Commercieel Directeur, Holland Evenementen Groep

"Wij zijn enthousiast gebruiker van SEM en hebben het systeem inmiddels geïntegreerd in al onze bedrijfsprocessen. Niet alleen is het waardevol om alle informatiestromen gebundeld te hebben, het levert ook veel tijdsbesparing en synergie tussen de verschillende afdelingen op. Verder is de connectie tussen de website en het systeem erg handig. De samenwerking en ondersteuning ervaren we ook als heel erg positief."

Sebastiaan 't Lam, Sales & Events Manager, Eye Filmmuseum

Sinds eind 2013 gebruiken wij bij EYE filmmuseum met veel plezier Smart Event Manager. SEM is een zeer gebruiksvriendelijk systeem, waarmee wij een grote efficiëntieslag hebben geslagen binnen de afdeling Events. Het systeem bevat legio mogelijkheden, maar blijft te allen tijde overzichtelijk. Daarnaast wordt er goed mee gedacht over op maat oplossingen voor onze organisatie, is de helpdesk goed bereikbaar en levert men goede service. Ondertussen werken er steeds meer afdelingen in het museum met SEM, waardoor de totale efficiëntie alleen maar toe neemt. Wij raden het systeem dan ook zeker aan voor andere locaties!

Fenna van Beurden, Manager Events, Wereldmuseum Rotterdam

Het Wereldmuseum gebruikt Smart Event Manager voor zowel de verhuur van onze zalen als voor de planning van de afdeling educatie. SEM is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Het systeem is onmisbaar geworden in de dagelijkse werkzaamheden van onze Sales medewerkers. Ook de management overzichten zijn gemakkelijk uit te draaien. De medewerkers van Voorraedt zijn erg behulpzaam, bij vragen worden wij altijd snel en vriendelijk geholpen. Kortom; wij zijn tevreden!

Ronald van Lopik, Hoofd Commerciële zaken, Het Scheepvaartmuseum

Sinds december 2014 werkt Het Scheepvaartmuseum met Smart Event Manager. Het Scheepvaartmuseum is naast haar primaire functie als museum ook een dynamische evenementenlocatie met catering uit eigen keuken. Smart Event manager wordt ingezet voor het offerte- en planningstraject van onze evenementen, maar ook voor het boeken van rondleidingen. Hierbij wordt ook gebruik gemaakt van de roostermodule voor het inplannen van onze museumgidsen. Met het gebruik van Smart Event Manager hebben wij een grote stap voorwaarts gemaakt in onze bedrijfsvoering op alle onderdelen en is een forse efficiëntie slag gemaakt. Het gebruiksgemak en overzichtelijkheid van het programma wordt door alle gebruikers geroemd. Het programma sluit erg goed aan bij de manier waarop wij onze organisatie ingericht hebben. Daarnaast blinkt Voorraedt uit in snelle en adequate service. Er zijn veel mogelijkheden voor specifieke rapportages, waardoor de benodigde management informatie snel en overzichtelijk te raadplegen is. De inrichting van het systeem voorafgaand aan de implementatie is zeer goed begeleid door Voorraedt en zorgde voor een vloeiende overstap naar Smart Event Manager. Wij zijn zeer content over de samenwerking en bevelen Smart Event Manager dan ook van harte aan.

Sebastiaan Lagendaal, Hoofd Facilitaire Zaken en Veiligheid, Hermitage Amsterdam

Sinds we in 2016 SEM hebben geïmplementeerd, hebben we efficiëntieslagen kunnen maken in bijvoorbeeld het offerte- en facturatietraject. De interne afwikkeling, met goede werkbrieven, is aanzienlijk gestroomlijnd, alle collega’s werken er nu mee.

Yomi Middelweerd, Reserveringen, Anafora

"Anafora is een drukbezocht restaurant én een veelzijdige locatie, gelegen in het hart van het groene en waterrijke Máximapark. Gasten komen naar Anafora om te lunchen, dineren, trouwen, om zaken te doen, kortom om alle mooie dingen in het leven te vieren. Onze passie voor culinaire gastvrijheid combineren we graag met speciale aandacht voor cultuur en events. De diversiteit van onze activiteiten vraagt om een gedegen, flexibel en toegankelijk reserveringssysteem, dat we hebben gevonden met SEM. Een prachtig systeem met talloze mogelijkheden én klantvriendelijke en snelle service, dat nu al bijna niet meer is weg te denken in onze organisatie!"

Franklin Zomers, Directeur, Doe Nederland

"DoeNederland is een bedrijf dat diverse buiten- en binnenactiviteiten op verschillende locaties organiseert. Hierbij is de bezettingsgraad van de verschillende activiteiten belangrijk . Ook de afhandeling van de reservering van de gasten is belangrijk en natuurlijk de afhandeling die bij de leveranciers plaatsvindt. Smart Event Manager voldoet perfect aan onze eisen en wensen."

Rikus van Santen, Marketing & Sales, Training Base Weeze

"Wij zijn een trainingscentrum voor brandweer, politie en hulpdiensten en gebruiken SEM dagelijks voor onze reserveringen. Omdat er bij een brandweertraining ontzettend veel komt kijken qua materialen, oefengebouwen en personeel, is SEM zeer geschikt om alle wensen van onze klanten samen te brengen in één reservering. Daarnaast is de service bij SEM ontzettend goed. Met vragen kunnen we altijd terecht bij één van de vriendelijke medewerkers. Een echt aan te raden reserveringssysteem dus!"

Sylvia Franken, Reserveringen, Groot Kievitsdal

"Smart Event Manager is zeer geschikt voor bedrijven zoals wij: een zalencomplex met Bistro en Restaurant. Zeer duidelijk, zeer gedetailleerd en aan te passen naar alle afdelingen toe."

Coen van Rhee, Manager, Partycentrum 't Mölke

"Eindelijk een softwarepakket gevonden waarin zowel feesten en partijen als diverse activiteiten geboekt kan worden. Door alles in één pakket te verwerken is de kans op fouten veel kleiner. De medewerkers van Voorraedt beantwoorden vragen snel (zelfs 's avonds). Eventueel kan het pakket naar wens worden aangepast. Smart Event Manager, een prima keuze dus.

Thomas Landen, Manager Sales, Amsterdam ArenA

"Bij de Amsterdam ArenA werken we sinds 2012 met Smart Event Manager als ons offerte, reserverings- en boekingssysteem voor het hele stadion. Ondanks onze grote hoeveelheid aan zalen en ruimtes, en het gebruik van meerdere in-huis cateraars, hebben we door middel van SEM een centraal platform voor al ons gehele sales team, alle bewoners en leveranciers. De service van Voorraedt is perfect en het team staat altijd klaar voor onze vragen en problemen. Aanpassingen en verzoeken worden altijd direct naar wens afgehandeld. We kunnen SEM zeker aanraden!"

Sabrina Slagman, Salesmanager, WTC Expo

"Het vergader- en congrescentrum van WTC Expo in Leeuwarden werkt sinds de opening van het centrum in 2009 met Smart Event Manager. Het systeem biedt alle mogelijkheden die nodig zijn om alle vergaderingen, seminars en congressen in het WTC, een complex met 45.000 m2 aan expositieruimte, onder te brengen. Van aanvraag tot factuur. Hoewel de organisatie van WTC Expo in omvang groot is, is het aantal medewerkers dit niet. Een gebruiksvriendelijk systeem, dat tijd bespaart, is daarom onontbeerlijk voor een goede bedrijfsvoering. Het grootste pluspunt van SEM zijn de medewerkers van Voorraedt. Voorraedt is uitstekend bereikbaar en komt snel met de nodige oplossingen. Onlangs heeft onze afdeling een dag training gehad van Voorraedt over het nog beter benutten van SEM. Deze dag heeft ons veel inzichten gegeven, het systeem kon nog meer dan we dachten! Wij zijn nog steeds blij met onze keuze van 2009 en verwachten nog lang zaken te doen met Voorraedt."

Jan Maarten Kruyt, Eigenaar, De Kookfabriek

"De Kookfabriek is met vestigingen in Den Haag en Amsterdam en haar cateringactiviteiten één van de toonaangevende kookstudio's in Nederland voor een divers aanbod aan 'culitainment'. Door de diversiteit van ons aanbod en de verschillende locaties waren wij op zoek naar een uitgebreid maar eenvoudig te bedienen reserveringssysteem en hebben dit in Smart Event Manager gevonden. Na een soepele implementatie werken wij erg plezierig met het systeem en zijn wij zeer te spreken over de snelle en flexibele service wanneer er eens iets is."

Jan Gras, Directeur, Agora Theater & Congrescentrum

"Voor de Agora is Smart Event Manager een software tool dat in alle lagen van de organisatie de nodige informatie op een eenvoudige maar heldere wijze verstrekt. Als tool voor het maken van offerte's, bevestigingen enz. is SEM onmisbaar geworden, het levert veel tijdswinst op en geeft zoveel management informatie dat wij ons afvragen hoe we dat vroeger deden."

Geert Voortman, Financieel Controller, Boode in Bathmen

"We werken sinds januari 2007 met de Smart Event Manager en ik moet echt zeggen dat het systeem prima voldoet aan onze verwachtingen. Het is zeer gebruikersvriendelijk en als er vragen zijn dan worden we direct geholpen. Ook onze specifieke wensen zijn heel mooi in het systeem opgenomen. Het werken met het systeem leverde ons direct al veel voordelen, met name de facturering levert veel tijdwinst op."

Eric van der Zwaluw, Directeur, Golfbaan Het Rijk van Nunspeet

Na een gedegen voorbereiding zijn eind 2015 de 4 locaties van Het Rijk Golfbanen gestart met Smart Event Manager. Bij de keuze voor het nieuwe reserveringssysteem vonden we het belangrijk dat we de mensen achter de software 'in de poppetjes van hun ogen konden kijken'. Tijdens de kennismaking hebben we eerlijk antwoord gekregen op de vragen en probleemstellingen die bij ons leefden. Gedurende de implementatie, waarbij de vier bedrijven elk in hun eigen database werkten, hebben we er samen met Voorraedt voor zorg gedragen dat we maximaal profiteerden van enerzijds lokale inrichting en anderzijds een identieke werkwijze en vergelijkbare managementinformatie. We kunnen oprecht zeggen dat we nog steeds zeer tevreden zijn met onze keuze voor Smart Event Manager.

Fleur Remmerswaal, Sales Manager, Outdoor Valley

Outdoor Valley is een locatie met diverse mogelijkheden. Van outdoor activiteiten tot vergaderen en van een lunch tot grote evenementen. Inmiddels maken we al bijna 5 jaar naar tevredenheid gebruik van Smart Event Manager. SEM is een begrip binnen ons bedrijf. Een veelzijdig en flexibel systeem waar goed mee te werken is. Erg fijn is het dat er wordt meegedacht om specifieke wensen te realiseren.

Gerika Lubbinge, Account Manager, IJsseldelta Center

Het IJsseldelta Center is een multifunctioneel evenementencomplex in Zwolle, gesitueerd in het PEC Zwolle stadion. Onze organisatie maakt sinds oktober 2013 gebruik van diverse modules van Smart Event Manager. Wij ervaren SEM als een flexibel en gebruiksvriendelijk reserveringssysteem, welke onmisbaar is geworden binnen onze organisatie. Van de eerste aanvraag tot aan de uiteindelijke factuur, SEM biedt het complete pakket. Zo boeken wij de nieuwe reserveringen in SEM en halen we offertes, werkbrieven en productielijsten uit de software. Deze verschillende modules zijn erg gebruiksvriendelijk en sluiten goed op elkaar aan. Het reserveringproces binnen het IJsseldelta Center is efficiënter geworden sinds het gebruik van SEM en is zeker aan te raden!

Muriël van den Elshout, Reserveringen, Congres- & Vergadercentrum Domus Medica

Congres- & Vergadercentrum Domus Medica werkt sinds eind 2014 met Smart Event Manager. Wij zijn zeer tevreden over de mogelijkheden van SEM, het systeem is makkelijk te leren en gebruiksvriendelijk. Ook de support is goed: de medewerkers van Voorraedt zijn behulpzaam, makkelijk bereikbaar en er wordt snel gehandeld bij vragen. Congres- & Vergadercentrum Domus Medica werkt met interne en externe klanten waarvoor verschillende prijzen en btw-percentages gelden. SEM biedt hier uitstekende mogelijkheden voor. Sinds wij gebruik maken van SEM hebben wij wat betreft efficiëntie grote stappen gemaakt bij het controleren van bevestigingen en facturen, we besparen nu een hoop tijd.