RESERVERINGSPROCES ONDERSTEUEN

Of u nu catering verzorgt op eigen of op andere locaties en of u nu kiest voor een vaste kaart of unieke concepten, binnen Smart Event Manager kunt u elk voorstel tot in de puntjes organiseren. Met Smart Event Manager beheert u volledig alle reserveringen, van eerste aanvraag tot offerte, van opbouw tot uitvoering en van eindfactuur tot en met aftersales.

PRODUCTIELIJSTEN

De software genereert automatisch lijsten voor de keuken of externe cateraar. Ook voor het opbouwpersoneel voor het klaarzetten van de zaalosptellingen of leveranciers voor audiovisuele middelen zijn direct beschikbaar.

INKOOPLIJSTEN

Voor externe leveranciers worden inkooplijsten automatisch klaargezet. Lijsten kunnen per reservering worden gemaakt of getotaliseerd voor bijvoorbeeld de hele week. Al bij het definitief boeken van de reserveringen worden deze lijsten klaargezet.

PERSONEEL PLANNEN

Smart Event Manager doet automatisch voorstellen voor het benodigde aantal medewerkers, afhankelijk van de verkochte producten en het aantal gasten. U deelt eenvoudig medewerkers in op de taken, rekening houdend met hun vaardigheden. Met behulp van online roosters communiceert u bovendien duidelijk naar uw medewerkers wanneer zij aanwezig moeten zijn.

INKOPEN

Voor elk door u samengesteld foodconcept, worden ingrediënten ingekocht. Smart Event Manager voegt zelf de benodigde inkopen en hoeveelheid toe, zodra een verkoop is opgenomen in een reservering. Daarmee worden automatisch lijsten met inkopen samengesteld.

LOCATIES

De software helpt u bij het werken met verschillende locaties. Hanteert u bijvoorbeeld afwijkende prijzen of werkt u met verschillende keukens of externe leveranciers. Afhankelijk van de door u ingestelde voorkeuren selecteert het systeem automatisch de juiste tarieven en lijsten.

TAFELS RESERVEREN

In Smart Event Manager kunnen Snelreserveringen gemaakt worden voor tafels in uw restaurant of Grand Café. Terwijl u de minimale gegevens invoert, houdt u controle op de capaciteiteit en profiteert u van de marketingvoordelen, doordat de relatiegegevens wel ingevoerd worden en toegevoegd worden aan bestaande doelgroepen.