EEN FEEST OM MEE TE WERKEN!

Krachtige web-based software die voorziet in de volledige procesondersteuning van jouw bedrijf. Software die ondersteunt bij het reserveringsproces, het samenstellen van offertes, de voorbereiding en uitvoering van het evenement, de personeelsplanning en de facturatie. Laat Smart Event Manager de administratieve last voor jouw medewerkers verlichten en houd tijd over voor wat er écht toe doet: aandacht voor jouw gasten!

Smart Event Manager - intro-ipas-with-tiles
A group of friends at a coffee shop

Dé oplossing voor efficiënt en succesvol evenementenbeheer

Ervaar de kracht van Smart Event Manager, de meest geavanceerde en gebruiksvriendelijke software voor evenementenbeheer. Geef medewerkers wat ze nodig hebben om voor je klanten de mooiste evenementen te organiseren.

0+

Aantal locaties

4,9/5,0

Op Google Reviews

0+

Jaar ervaring

Vertrouwd door meer dan 1000 locaties

Waarom Smart Event Manager

Belangrijkste voordelen:

Smart Event Manager - savings-64
Tijdsbesparing en kostenreductie

Automatiseer processen zoals reserveringen en facturatie, waardoor je tijd en geld bespaart. Je vermindert handmatige invoer van gegevens en voorkomt fouten.

Smart Event Manager - technology-641
Integratie met andere systemen

Integreer Smart Event Manager met kassasystemen, boekhoudsoftware en ticketingplatforms voor een naadloze workflow.

Smart Event Manager - intelligent-website-64
Inzicht in processen

Krijg beter inzicht in jouw processen, zoals komende evenementen en personeelsplanning, zodat je snel kunt inspelen op veranderingen en problemen.

Smart Event Manager - working-with-a-macbook-64-edited
Werk waar en wanneer je wilt

Je hebt toegang tot alle benodigde informatie op diverse devices zoals laptops, tablets en smartphones.

Smart Event Manager - cooperation-64-2
Kwaliteitsverbetering

Optimaliseer processen en speel beter in op de wensen van klanten, zoals het personaliseren van evenementen, voor een verbeterde kwaliteit van jouw evenementen.

Smart Event Manager - personal-growth-64
Groeit mee met jouw groei

Begin met de Essentials-versie en upgrade naar meer geavanceerde versies naarmate jouw bedrijf groeit. Profiteer van de voordelen van Smart Event Manager, ongeacht de grootte van jouw bedrijf of de branche waarin je actief bent.

Waarom kiezen voor Smart Event Manager?

Laat jouw bedrijf leren en groeien van de ervaring en kennis die samenkomen in Smart Event Manager.

Smart Event Manager - shrink-down-64
Eén informatiebron

Laat alles soepel en efficiënt verlopen zonder versnipperde of onvolledige informatie.

Smart Event Manager - yoga-64
Flexibiliteit

Geschikt voor zowel kleine als grote bedrijven, met krachtige functies voor succesvolle evenementen.

Smart Event Manager - travel-signpost-64
Bedieningsgemak

Intuïtieve en gebruiksvriendelijke functies, ontwikkeld in samenwerking met professionals uit de branche.

Smart Event Manager - search-in-browser-64
Inzicht

Volledige controle met een compleet en actueel beeld van jouw klanten en evenementen.

Doe Nederland

Smart Event manager is niet meer weg te denken binnen ons bedrijf.
We gebruiken SEM om de reserveringen in te voeren en de verdere stappen in het verkoopproces te volgen, bezetting te controleren, inkopen te doen, personeelsplanning, materiaalplanning, gedeeltelijk voor de administratie.
Sem zit logisch in elkaar en er wordt oplossingsgericht meegedacht. Voorraedt staat open voor feedback.
Een hele fijne partij om mee samen te werken.

Franklin Zomers Eigenaar

Johan Cruijff Arena

Ondanks onze grote hoeveelheid aan zalen en ruimtes, en het gebruik van meerdere in-huis cateraars, hebben we door middel van SEM een centraal platform voor ons gehele sales team, alle bewoners en leveranciers.
De service van Voorraedt is perfect en het team staat altijd klaar voor onze vragen en problemen. We kunnen SEM zeker aanraden!

Hilda Hofkamp Manager Events

Moeke

Smart Event Manager is een toegankelijk en gebruiksvriendelijk systeem. Wij zetten de software in voor groeps- en tafelreserveringen. Inmiddels gebruiken we de software op 5 Moeke locaties en helpt de software ons bij het overzicht en de uniformiteit van offertes en bevestigingen. Wij zijn zeer tevreden over dit systeem.

Jenneke Groeneveld Sales coordinator

Oceandiva

Sinds wij Smart Event Manager gebruiken hebben wij veel beter inzicht in onze processen. Van relatiebeheer tot evenementmanagement en het draaien van rapportages, alles zit onder een dak. Dat maakt het overzichtelijk en makkelijk werkbaar. Wij kunnen ons geen dag zonder SEM meer voorstellen.

Femke Sijm

Rederij Mokum

Het is makkelijk voor nieuwe medewerkers om de basisvaardigheden onder de knie te krijgen.
De software is overzichtelijk en werkt prettig. Offertes, bevestigingen en facturen kunnen snel worden gemaakt!

Patrick van der Meer

Het Scheepvaartmuseum

De gebruiksvriendelijkheid van het overzichtelijke systeem en de vele mogelijkheden die het biedt, hebben er voor gezorgd dat de administratieve werklast van het de gebruikers bijzonder veel is afgenomen, terwijl de informatievoorziening naar de operationele collega’s vele malen helderder is geworden.

Ronald van Lopik Hoofd Commerciële zaken

Batavialand

Wij werken met verschillende locaties met elk hun eigen zalen en ruimtes en SEM weet hier perfect op in te spelen door een helder overzicht te bieden over de beschikbaarheid bij beide locaties. De helpdeskmedewerkers en de accountspecialist die ons heeft geholpen om SEM in te richten staan altijd voor ons klaar en weten ons op een prettige manier te adviseren.

Wim Koper, Sales en Reserveringen

BOCAS

BOCAS is het opleidings- en oefencentrum voor brandweer Amsterdam-Amstelland op Schiphol. Het grote aantal verschillende opleidingen en oefeningen van onze brandweer en externe partijen vereisen een overzichtelijke planning van middelen en personeel. Vanaf de introductie in 2017 en ruim 12.000 reserveringen verder is SEM voor ons een onmisbare tool geworden om alles in de goede banen te kunnen leiden.

Edwin Gortemulder, planner BOCAS

De Kaap

Wij zijn enthousiast gebruiker van SEM en hebben het systeem inmiddels geïntegreerd in al onze bedrijfsprocessen. Niet alleen is het waardevol om alle informatiestromen gebundeld te hebben, het levert ook veel tijdsbesparing en synergie tussen de verschillende afdelingen op. Verder is de connectie tussen de website en het systeem erg handig. De samenwerking en ondersteuning ervaren we ook als heel erg positief.

Dennis Van Wijk Operationeel Directeur

De Tuinderij

Door het gebruik van SEM kunnen activiteiten en zalen efficiënter benut worden. Je kan op een eenvoudige manier productielijsten aanmaken voor de inkoop. Het aanmaken van offertes, bevestigen en facturen gaat eenvoudig en is overzichtelijk. De koppeling met Exact online werkt ook erg goed! Zo hoeven wij nooit meer een factuur uit te printen. Voorraedt staat open voor verbeteringen en waar nodig de bijhorende aanpassingen. De helpdesk is goed bereikbaar en de medewerkers hebben kennis van zaken.

Ivo van der Knaap, directie

Eye Filmmuseum

SEM is een zeer gebruiksvriendelijk systeem, waarmee wij een grote efficiëntieslag hebben geslagen binnen de afdeling Events. Het systeem bevat legio mogelijkheden, maar blijft te allen tijde overzichtelijk. Daarnaast is de helpdesk goed bereikbaar en levert men goede service. Wij raden SEM dan ook zeker aan als reserveringssysteem voor andere locaties!

Nicole Jonk Hoofd Sales & Events

Fort aan de Klop

Zonder SEM was de snelle groei van ons bedrijf een aantal jaar geleden een stuk minder soepel verlopen. Ook de uitbreiding van onze activiteiten bij een tweede onderneming, Koetshuis de Haar, was mede door SEM goed in de bestaande organisatie in te passen.
Het maatwerk en de flexibiliteit die wij onze gasten bieden, vinden wij op onze beurt weer terug bij de medewerkers van Voorraedt.

Joost Batelaan Eigenaar

Het Hem

Niet meer steeds dezelfde handelingen hoeven doen maar programma’s als standaard reservering gebruiken en zo tijd besparen. Ook verdere standaardisering van processen zoals offertes opstellen, huurovereenkomsten maken, e-mails versturen en facturering worden automatisch gegenereerd. Er zijn uitgebreide rapportagemogelijkheden en we kunnen koppelen met ons boekhoudprogramma. Overall: kwaliteitsverbetering, goed CRM-systeem, tijdswinst en een stuk minder foutgevoelig! Zonder SEM zouden we gillend gek zijn geworden!

Nora Schuit, Business Event Manager

Het Wereldmuseum

SEM is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Het systeem is onmisbaar geworden in de dagelijkse werkzaamheden van onze Sales medewerkers. Ook de management overzichten zijn gemakkelijk uit te draaien. De medewerkers van Voorraedt zijn erg behulpzaam, bij vragen worden wij altijd snel en vriendelijk geholpen. Kortom; wij zijn tevreden!

Annelie de Bruijne Manager Sales & Events

Landgoed Groot Kievitsdal

Smart Event Manager is zeer geschikt voor bedrijven zoals wij: een exclusief zalencomplex met Brasserie en inpandig restaurant. Zeer overzichtelijk, gedetailleerd en aan te passen naar de banqueting en overige afdelingen toe.

Chanel S.C. Gelevert Sales & Reserveringen

Lumen Hotel & Events

Wij ervaren SEM als een flexibel en gebruiksvriendelijk reserveringssysteem, welke onmisbaar is geworden binnen onze organisatie. Van de eerste aanvraag tot aan de uiteindelijke factuur, SEM biedt het complete pakket. Het reserveringsproces binnen onze organisatie is efficiënter geworden sinds het gebruik van SEM en is zeker aan te raden!

Gerika Lubbinge Account Manager

Oncle Jean

Smart Event Manager sluit perfect aan bij ons bedrijf, waar wij werken met een zeer uitgebreid pakket aan arrangementen. Het pakket biedt zoveel mogelijkheden op alle gebieden en de service verloopt erg soepel. Wij hadden niet gedacht dat er zo’n gebruikersvriendelijk reserveringssysteem bestond.

Outdoor Valley

Outdoor Valley heeft zich ontwikkeld tot een veelzijdig outdoorcentrum met een breed en gevarieerd aanbod aan activiteiten en arrangementen. Hierbij hoort een passend systeem dat veelzijdig en flexibel in te zetten is. Deze wensen komen terug in SEM en zorgen ervoor dat wij op vele vlakken binnen onze organisatie gebruik kunnen maken van SEM.

Fleur Remmerswaal Sales Manager

Training Base Weeze

Smart Event Manager is uitermate geschikt om alle wensen van onze klanten samen te brengen in één reservering. Daarnaast is de service bij SEM ontzettend goed. Met vragen kunnen we altijd terecht bij één van de vriendelijke medewerkers. Een echt aan te raden reserveringssysteem dus!

Rikus van Santen Marketing & Sales

Smart Event Manager - intro-ipas-with-tiles-1-1024x773

Welke oplossing past bij jou?

Smart Event Manager is geschikt voor elke organisatie, van startups tot volgroeide bedrijven. Kies uit producten als Essentials, Premium en Enterprise en groei door naar geavanceerdere versies wanneer nodig.

Neem contact met ons op

Heb je vragen of wil je meer weten over de mogelijkheden van Smart Event Manager? Neem contact op met ons team van experts en ontdek hoe wij jou kunnen helpen bij het optimaliseren van jouw evenementenorganisatie. Ervaar het gemak en de kracht van Smart Event Manager en zie hoe het jouw bedrijf kan transformeren.

woman in blue long sleeve shirt using silver macbook

Waarom Smart Event Manager

Belangrijkste voordelen:

Reservering statussen

Maak optimaal gebruik van je capaciteit door gebruik te maken van diverse reservering statussen, zoals optionele- en wachtrij reserveringen. In één oogopslag zie je welke reservering welke status heeft.

Programmagroepen

Door het werken met programmagroepen behoud je overzicht in alle programma onderdelen van jouw reservering. Wijzig gemakkelijk het aantal personen per programma groep.

Personenspecificatie

Specificeer per reservering hoeveel volwassenen en hoeveel kinderen aanwezig zijn. Dit kan je combineren met verschillende prijzen per specificatie.

Reeksen

Reeksen stellen je in staat om makkelijk en snel reserveringen te herhalen, al dan niet in een zelf gekozen patroon. Uiteraard kunnen herhaalde reserveringen afwijkend gemaakt worden.

Productie-eenheden

Maak onderscheid in wie een verkoop produceert en maak per productie-eenheid een productielijst. Zo verzorg je gemakkelijk productielijsten per afdeling

Logboek

Behoud overzicht van alle communicatie die gedaan is over de reservering. Zo vind je gemakkelijk informatie terug en gaat informatie nooit verloren.

Succesverhalen

Met 20 jaar ervaring en meer dan 500 bedrijven in Nederland die met ons werken, zijn wij een grote speler in software voor evenementenorganisaties.

SEM standaardiseert veel. Hierdoor is het maken van fouten bijna niet meer mogelijk. Daar waar een offerte voor een simpele vergadering normaliter een uur tijd kostte, is dit teruggebracht in een proces waarbij je de offerte binnen 10 minuten naar de klant kan sturen. Het is duidelijk welke afspraken gemaakt zijn met de klant omdat je bij de reservering makkelijk alle informatie kwijt kan. De overdracht vanuit sales naar de uitvoerende afdelingen is hierdoor ook veel completer en overzichtelijker.


Vera van Leeuwen

Sales-/accountmanager Breepark

Nooit meer dubbel invoeren!

Smart Event Manager zorgt ervoor dat de informatie van jouw reservering in één klik wordt gegenereerd naar rapportages voor interne communicatie. Nooit meer losse briefjes of handgemaakte draaiboeken.

  • Draaiboek
    Maak met één druk op de knop het volledige proces van het evenement inzichtelijk voor alle betrokken partijen. Pas je de reservering aan, dan zal het draaiboek automatisch up-to-date zijn. Foutloos en snel.

  • Productielijsten
    Genereer eenvoudig productielijsten per afdeling of leverancier. Hierdoor is het voor iedereen duidelijk wat er moet gebeuren en wie waar verantwoordelijk voor is.

  • Acties
    Weg met al die losse to do lijstjes. Creëer overzicht in de werkzaamheden door automatische acties aan medewerkers of afdelingen te koppelen.