• Breepark

    Breepark

    Keuze voor Smart Event Manager Team Breepark bestaat uit verschillende afdelingen en deze afdelingen werkten gezamenlijk in verschillende documenten en systemen om alle zakelijke aanvragen op de juiste manier te behandelen. Kostbare tijd ging hiermee verloren, want het gaf veel administratief werk. Dit proces minder tijdrovend maken was al een lange tijd een grote wens…

  • De Maasilo

    De Maasilo

    Uitdaging Vóór Covid-19 werden offertes gemaakt in Excel, draaiboeken in Word en werden contracten los verstuurd. Iedere keer opnieuw moesten al deze gegevens ingevuld en aangepast worden. Fouten maken is op deze manier een stuk makkelijker, wat soms zorgde voor een gebrek aan overzicht en productiviteit. Tijdens de lockdowns zijn we daarom gaan kijken of…

  • Fort de Gagel

    Fort de Gagel

    Cloud based totaalsysteem In het verleden hebben wij met veel verschillende systemen gewerkt. Allemaal losse systemen die niet met elkaar communiceerden. Offertes maken duurden lang en veel werk werd dubbel gedaan. We waren op zoek naar een systeem dat cloud based is en een ‘one-stop-shop’. Een totaalsysteem. Dit hebben wij gevonden in Smart Event Manager.…

  • Kampeerterrein De Lievelinge

    Kampeerterrein De Lievelinge

    Behoefte aan een locatie planningssysteem Daarnaast kun je hier elkaar het bijzondere ja-woord geven of elkaar als collega’s beter leren kennen buiten werktijd om; in een ongedwongen sfeer. Je waant je als bezoeker tussen de bijzondere bouwwerken die ons terrein rijk is, een plek waar de verbeelding tot een ieder die hier voor openstaat, spreekt.…

  • Het Scheepvaartmuseum

    Het Scheepvaartmuseum

    Dankzij SEM werken we efficiënter samen Het museum is sinds eind 2014 enthousiaste gebruiker van SEM. ‘Dankzij de software is ons aanbod verbeterd en uitgebreid en het aantal gasten gegroeid. Een huwelijk, zakelijk evenement, diner, maar ook bruidsreportage, schoolreisje of het bezoek aan de tentoonstellingen met aansluitend een kop koffie met gebak. We organiseren onze…

  • Het HEM

    Het HEM

    Onze zoektocht Verder vonden we het belangrijk dat het maken van een draaiboek een stuk sneller ging en dat de inzichtelijkheid voor de organisatie van de stand van zaken omtrent events en afspraken met derden vergroot zou worden. De standaardisering van processen was ook een belangrijk punt van overweging in onze zoektocht. Overstappen naar een…

  • De Postwagen

    De Postwagen

    Over De Postwagen De Postwagen telt 80 medewerkers en biedt een breed pakket aan ‘geluksmomentjes’, zoals ze het zelf noemen. Van een romantisch etentje tot een groot (thema)feest en van een betoverende bruiloft tot een inspirerende lezing. ‘Ons aanbod en de doelgroep is breed en het aantal gasten groot. SEM biedt (financieel) overzicht, zorgt ervoor…